?
Photos Copyright Credits:
Right Photo: ``Spanish Girl`` (1925), Ziona Tagar, Israel Museum collection.
Left Photo: Photo Deutsches Museum Munich הוצאת אוניברסיטת בר-אילן
מתקדם
פרטי ספר
לאתר בשפה האנגלית סל הקניות שלי מועדון קוראים מבצעים קטלוג ספרים חדשים דף הבית
מבצעים

פרס הנשיא תשפ"א - 2021

אוניברסיטת בר-אילן
ספרים אלקטרוניים
חדש בהוצאה!
ספרים אלקטרוניים

לרשימת הספרים האלקטרוניים שלנו
רשימת הנושאים
ספרים חדשים
רווקות מתמשכת בציונות הדתיתרווקות מתמשכת בציונות הדתית
מאת
ארי אנגלברג

ומאז רק סיפוריםומאז רק סיפורים
מאת
יוסל בירשטיין עריכה עמינדב רוטנברג

מקראות גדולות  - 'הכתר'  - איובמקראות גדולות - 'הכתר' - איוב
מאת
מנחם כהן

מרוממות לחרדהמרוממות לחרדה
מאת
דב שוורץ אשר כהן

מקראות גדולות - `הכתר` - איוב - מהדורה מוקטנתמקראות גדולות - `הכתר` - איוב - מהדורה מוקטנת
מאת
מנחם כהן

ספר המספיק לעובדי השם (כתאב כפאיה אלעאבדין) לר' אברהם בן הרמב"םספר המספיק לעובדי השם (כתאב כפאיה אלעאבדין) לר' אברהם בן הרמב"ם
מאת
ניסים דנה

פירוש ר׳ אברהם אבן עזרא לישעיהו פרקים מ'–ס"ופירוש ר׳ אברהם אבן עזרא לישעיהו פרקים מ'–ס"ו
מאת
יאיר האס

דף הבית בין שיוויון למצויינות
מתוך נושא ראשי - פסיכולוגיה וחינוך
בין שיוויון למצויינות
רפורמה בחינוך ובית הספר המקיף
מאת מרים שמידע
לחץ להגדלה

תאור
זכה בפרס כבוד במסגרת פרס החינוך לשנת תשמ``ח של עיריית תל-אביב יפו.

הספר דן בדילמה הקשה העומדת בפני מערכות החינוך המודרניות בעולם ובישראל, ומאלצת אותן לחתור, בעת ובעונה אחת, להשגת היעד של שיוויון בחינוך, כמו גם לזה של הצטיינות בו. הספר מתאר את ``שני הפנים`` של מערכות החינוך: את ``הפן השיוויוני`` המבטא את שאיפת החברה הדמוקרטית לתת הזדמנויות חינוכיות שוות לכל אזרחיה המתגשמת במעבר מחינוך אליטיסטי לחינוך פופולסטי, תהליך ששינה את מטרות החינוך, מסגרותיו ותכניו.
ובמקביל , מתאר הספר את ה``פן המדיטוקרטי`` של מערכת החינוך, המייצג את צורכי החברה המודרנית למצויינות אזרחיה בתחומי פעולה מרובים ומגוונים.

הספר מתבסס על ההנחה שמערכות החינוך המודרניות חייבות לחתור להשגת שתי המטרות גם יחד, תוך מודעות לקשיים הגדולים הקשורים בהתמודדות מורכבת זאת. הספר מצביע על בית –הספר המקיף כעל המסגרת הפדגוגית המתאימה ביותר, שבה ניתן להתמודד עם הדילמה הקשה ואף להצליח בפיתרונה, וכמו כן עוקב אחרי התפתחות בית הספר המקיף בעולם ובישראל, מגדיר את עקרונות הפעולה שלו ומבליט את הקשיים בדרך תפקודו.

הספר מיועד לאנשי חינוך, מנהלים, מורים וסטודנטים והוא עשוי לתרום תרומה חשובה לוויכוח הנוקב המתנהל במערכת החינוך בישראל על נושא ``השיוויון והמצוינות`` ועל הסתירה המדומה שבצמד מושגים זה.

פרטי הספר
דאנאקוד: 110-10185
ISBN: 965-226-070-3
נושאים: פסיכולוגיה וחינוך סוציולוגיה ומדע המדינה ספרים אלקטרוניים בכותר
הופעה: ינואר 1987
מהדורה ראשונה
שפה: עברית
קשה
17X25
500 גר'
236 עמודים

נמצא במלאי
מחיר קטלוגי: 94.00 ₪ מחיר באתר: 80.00 ₪

הוסף לסל

לרכישת מנוי לספרייה המקוונת של כותר
לעיון (בחינם) או לרכישה כספר אלקטרוני באתר כותר

קבצים מצורפים
תקצירתקציר

     
הצהרת פרטיות | תנאי שימוש

אודות | צור קשר | רשימת המחברים | הנחיות למחברים\עורכים | זכויות יוצרים | בדפוס | פרס הנשיא

שירות לקוחות | התנתק

עותקים לביקורת | כתבי יד | הצעה להוצאת ספר | דוקטורט לספר | קובצי מחקרים | בדיקת הצעה

     


נבנה ע''י פריזה מערכות מידע בע''מ