?
Photos Copyright Credits:
Right Photo: ``Spanish Girl`` (1925), Ziona Tagar, Israel Museum collection.
Left Photo: Photo Deutsches Museum Munich הוצאת אוניברסיטת בר-אילן
מתקדם
פרטי ספר
לאתר בשפה האנגלית סל הקניות שלי מועדון קוראים מבצעים קטלוג ספרים חדשים דף הבית
אוניברסיטת בר-אילן
ספרים אלקטרוניים
חדש בהוצאה!
ספרים אלקטרוניים

לרשימת הספרים האלקטרוניים שלנו
רשימת הנושאים
ספרים חדשים
הטלת גורל, אלהים ואדם במסורת היהודית הטלת גורל, אלהים ואדם במסורת היהודית
מאת
שרגא בר-און

מפגשים בין תרבותיים בחצר בית הספר במושבהמפגשים בין תרבותיים בחצר בית הספר במושבה
מאת
נירית רייכל טלי תדמור שמעוני

יהודים בכלכלה ברומניה בתקופת ה"רגאט" (הממלכה הישנה) 1859 – 1914יהודים בכלכלה ברומניה בתקופת ה"רגאט" (הממלכה הישנה) 1859 – 1914
מאת
דפנה סליאר

מחשבת הספרמחשבת הספר
עריכה
יגאל שוורץ לילך נתנאל קלאודיה רוזנצוייג-קופפר

ציונות דתית דציונות דתית ד
עריכה
דב שוורץ

נישואי קטנות ושטרי גט מיאון ביהדות תימןנישואי קטנות ושטרי גט מיאון ביהדות תימן
מאת
עודד צומעי

הקומה השנייההקומה השנייה
מאת
נגה רוזנפרב

דף הביתפסיכולוגיה וחינוך בין שיוויון למצויינות
מתוך נושא ראשי - פסיכולוגיה וחינוך
בין שיוויון למצויינות
רפורמה בחינוך ובית הספר המקיף
מאת מרים שמידע
לחץ להגדלה

תאור
זכה בפרס כבוד במסגרת פרס החינוך לשנת תשמ``ח של עיריית תל-אביב יפו.

הספר דן בדילמה הקשה העומדת בפני מערכות החינוך המודרניות בעולם ובישראל, ומאלצת אותן לחתור, בעת ובעונה אחת, להשגת היעד של שיוויון בחינוך, כמו גם לזה של הצטיינות בו. הספר מתאר את ``שני הפנים`` של מערכות החינוך: את ``הפן השיוויוני`` המבטא את שאיפת החברה הדמוקרטית לתת הזדמנויות חינוכיות שוות לכל אזרחיה המתגשמת במעבר מחינוך אליטיסטי לחינוך פופולסטי, תהליך ששינה את מטרות החינוך, מסגרותיו ותכניו.
ובמקביל , מתאר הספר את ה``פן המדיטוקרטי`` של מערכת החינוך, המייצג את צורכי החברה המודרנית למצויינות אזרחיה בתחומי פעולה מרובים ומגוונים.

הספר מתבסס על ההנחה שמערכות החינוך המודרניות חייבות לחתור להשגת שתי המטרות גם יחד, תוך מודעות לקשיים הגדולים הקשורים בהתמודדות מורכבת זאת. הספר מצביע על בית –הספר המקיף כעל המסגרת הפדגוגית המתאימה ביותר, שבה ניתן להתמודד עם הדילמה הקשה ואף להצליח בפיתרונה, וכמו כן עוקב אחרי התפתחות בית הספר המקיף בעולם ובישראל, מגדיר את עקרונות הפעולה שלו ומבליט את הקשיים בדרך תפקודו.

הספר מיועד לאנשי חינוך, מנהלים, מורים וסטודנטים והוא עשוי לתרום תרומה חשובה לוויכוח הנוקב המתנהל במערכת החינוך בישראל על נושא ``השיוויון והמצוינות`` ועל הסתירה המדומה שבצמד מושגים זה.

פרטי הספר
דאנאקוד: 110-10185
ISBN: 965-226-070-3
נושאים: פסיכולוגיה וחינוך סוציולוגיה ומדע המדינה ספרים אלקטרוניים בכותר
הופעה: ינואר 1987
מהדורה ראשונה
שפה: עברית
קשה
17X25
500 גר'
236 עמודים

נמצא במלאי
מחיר קטלוגי: 94.00 ₪ מחיר באתר: 80.00 ₪

הוסף לסל

לרכישת מנוי לספרייה המקוונת של כותר
לעיון (בחינם) או לרכישה כספר אלקטרוני באתר כותר

קבצים מצורפים
תקצירתקציר

     
הצהרת פרטיות | תנאי שימוש

אודות | צור קשר | רשימת המחברים | הנחיות למחברים\עורכים | זכויות יוצרים | בדפוס | פרס הנשיא

שירות לקוחות | התנתק

עותקים לביקורת | כתבי יד | הצעה להוצאת ספר | דוקטורט לספר | קובצי מחקרים | בדיקת הצעה

     


נבנה ע''י פריזה מערכות מידע בע''מ